Ikona Pop Paula Abdul została właśnie ogłoszona ambasadorem marki InMode, firmy medycznej, która rozwija, produkuje i sprzedaje minimalnie inwazyjne technologie wykorzystujące nowatorską częstotliwość radiową (RF). Laureatka nagrody Grammy zgodziła się podzielić swoim doświadczeniem z technologiami BodyTite, FaceTite i Morpheus8.
„Z dumą informuję o tym, co niesamowita technologia InMode w dziedzinie odmładzania twarzy i ciała może zrobić dla ludzi takich jak ja, którzy zauważają nieuniknione skutki naturalnego starzenia się” – mówi Paula.
„Utrzymując zdrowy tryb życia i rutynowe zabiegi pielęgnacyjne, chciałam uzyskać lepsze efekty, mocniejszą i jędrniejszą skórę na linii żuchwy i ramion – a BodyTite i FaceTite firmy InMode pomogły mi przywrócić bardziej elegancki, młodzieńczy wygląd bez inwazyjnej chirurgii plastycznej. Jestem bardzo zadowolona z wyników! ” Abdul podzieliła się informacją, co zrobiła dla niej procedura BodyTite / FaceTite i co może zrobić dla innych. Paula uzyskała nowe poczucie pewności siebie i tą wiadomość chce przekazać osobom, które zamierzają ją również poprawić.
„Paula jest doskonałym kandydatem na innowacyjną technologię InMode wykorzystującą częstotliwości radiowe, aby zapewnić naturalny, młodszy wygląd” – mówi dr Spero Theodorou, chirurg plastyczny i dyrektor medyczny InMode. „Jest sprawna fizycznie i regularnie ćwiczy, ale ma pewne obszary, które ją niepokoją z powodu wcześniejszych urazów i skutków starzenia się”.
„Jako wielokrotnie nagradzaną artystkę, filantropa i ikonę bijącą rekordy, cieszymy się, że możemy ogłosić silną i potężną kobietę, jaką jest Paula ambasadorem naszej marki. Paula uosabia zaangażowanie InMode w poprawę piękna i dobrego samopoczucia ”, powiedział Shakil Lakhani, prezes InMode w Ameryce Północnej. „Dzięki tej współpracy większa grupa odbiorców będzie świadoma zalet technologii InMode na poziomie krajowym i globalnym”.